Det er meget spesielt mte medlemmer utenfor senteret. Vi som jobber i treningsbransjen blir offentlige personer, og folk er gjerne nysgjerrige p hvordan vi trener og spiser. 

Jeg mter medlemmer p dagligvarebutikker, hvor blikket deres er mer opp i handlekurven min enn p meg. Og de fleste kikker opp p meg spr om jeg ikke bare spiser sunt - for det er kanskje det inntrykket de har av oss. 

Vi spiser og trener likt som andre mennesker, vi er ikke superhelter og kjempesunne selv om vi jobber p treningssenter. Noen er selvflgelig verre enn andre, men vi lever helt likt som deg. Vi har kanskje et strre fokus p ha det som en livsstil, og ikke kun i perioder. Vi spiser gjevnt over, og trener regelmessig. Vi er alle forskjellige, noen trener alt for mye, andre alt for lite. Jeg har over lengre tid ftt for lite trening, men jeg har n begynt igjen. Og man merker p hele kroppen hvor mye den trenger det. Det er s viktig, og man kan faktisk kose seg litt ekstra om man ogs beveger seg. Deilig, ikke sant?

Det er uansett viktig ikke g for hardt ut, men heller starte forsiktig slik at det kan bli en livsstil og ikke et ork. 


Idag var frste gang p veldig veldig lenge hvor jeg flte presset. Presset om komme meg skikkelig i form, men kun for min egen del. Jeg kjenner ikke p presset fra omverden, men hele kroppen min skriker etter bevegelse. 

Jeg stod opp 07:45 idag sammen med Liam, slik at vi kunne komme oss opp p trening tidligst mulig. Liam gjorde seg vrang p senteret, men heldigvis var morfar der slik at han kunne bli med han hjem i stedet for vre p barnepassen. Han koste seg derfor hos mormor og morfar med boller og kos. 

Jeg fikk trent uten tenke p at han ble lei p barnepassen, frste gang p lenge at jeg ble uforstyrret. Jeg fikk trent bein, og jeg kunne svidt g etterp. kta var ikke mer enn 45 minutt, men det for min del var en veldig god start. Jeg kjenner det er ekstra tungt n nr magen har begynt komme. Det ta kneby er ikke lengre det samme, men uansett s er alt bedre enn ingenting. Jeg er fornyd, og kjenner at dette er noe jeg m gjre oftere. Det sies at en fdsel ogs blir lettere om kroppen er trent! 

N skal jeg nyte resten av dagen fr jeg begynner p jobb klokken 16:00. Liam sover i vognen sin, s jeg fr se om jeg fr laget meg noe mat og lunsj til jobb. nsker alle en god mandag!





 


God kveld!

Jeg ser at implanteter i rumpen er blitt en trend. Det er flere og flere som legger ut at dette er et inngrep som n er gjennomfrt. Serist. Rumpa de kan du trene opp til bli minst like flott og fast som den du betaler x antall tusen for. Du delegger heller ikke kroppen din p veien! 

Ved enkle grep kan du stramme opp hele kroppen din om du vil. Det tar selvflgelig litt mer tid enn de 20 minuttene med operasjon, men er det ikke verdt det? Du fr en sunn og ikke minst en ren kropp. Det at folk tar den "enkle" veien ut med operere inn ting som kroppen selv er i stand til bygge er helt fjernt spr du meg. Rumpa er noe vi alle kan gjr noe med om vi bare gidder. Latskap kalles det. Og tror dere ikke det er svrt ubehagelig ha ballonger i baken? Det hres hverfall ikke noe godt ut spr du meg. Du skal tross alt sitte p rumpa. Det ser ogs jvla unaturlig ut nr man gr fra og ha en helt ordinr rumpe til en king size rumpe.. jeg vet ikke jeg, men nei takk. 



Bootylicious kan vi alle bli med litt trening, heia heia!


Hei!  Idag har jeg vrt kjpt noe nytt til treningsgarderoben, endelig. Jeg gr fort lei av det jeg har, og syns det er viktig oppdatere det som er av og til. Jeg endte opp med en tights fra Reebok og en fra HM. Den fra Rebook kostet kr 379,- og den fra HM 199,-. Det var egentlig ikke de jeg var p jakt etter, men den jeg skulle ha kostet en del mer - og jeg tok meg faktisk ikke rd til kjpe den denne mneden. Jeg endte heller opp med to stk til halve prisen av den jeg egentlig skulle ha. Jeg er ddsfornyd, og gleder meg i hjel til ta de i bruk. 

Reebok er fra XXL

Hm tights er selvflgelig fra HM

Adidasgenser er fra XXL












 

I kveld skal jeg p jobb noen timer, da vi skal f filmet senteret vrt av Eivin Netland. Jeg gleder meg allerede til se resultatet da han er utrolig dyktig! Jeg blir derfor borte fra bloggen noen timer i kveld. nsker alle sammen en god mandag, hper den blir like bra som deg!


Hei dere! Som mange vet jobber jeg p treningssenter som instruktr, treningsveileder og resepsjonist. Jeg har ftt flere sprsml ang velser og generelle treningstips. Det er ogs flere som sliter med finne motivasjon og glede ved trening, der er vi alle av og til - ogs vi som lever av det. Jeg har selv hatt mange runder med meg selv, og til tider syns jeg trening er helt bnn i btta. Jeg vet jeg m og jeg vet hvor utrolig viktig det er for meg selv n - og senere i livet. Helsen er en ting alle br prioritere, uansett hvor lite en fler en trenger det eller vil. Alle trenger det, og du vil f mye igjen for det senere. 

Tips til deg som ikke er s motivert 

1. Finn noe som du syns er kjekt, det trenger ndvendigvis ikke vre styrketrening. Kanskje gruppetimer, jogging, boksing, svmming - ja det er uendelig mye velge mellom. 

2. Ikke sett deg sinnsykt ml frste uka. Det er ikke noe poeng i trene 6 ganger i lpet av 7 dager for f en knall start. Det dreper motivasjonen din nr du finner ut at det egentlig ikke gr slik du planla. Begynn med 2-3 dager, det er plenty godt nok. k heller opp nr du har ftt det inn i rutinene dine. 

3. Er du en av de som ikke har tid til trening? Unnskyld meg.. men det har du. Du trenger kanskje ikke slumre alarmen 1 time p morningen, du trenger kanskje ikke se 5 episoder av Gossip Girl fr du legger deg. Er det ikke bedre bruke 1, kun 1 time p trening? Det har alle tid til. 

4. Nye treningsklr er en god motivasjon for min del, freshe farger fra topp til t. 

5. Planlegg hva du skal gjre. Gjerne sett deg ml for uken

6. Finn deg en treningspartner. Det er lettere nr du har noen som pusher deg, som du ogs kan pushe andre veien. Det er ogs mye kjekkere g p trening sammen enn alene. 

7. F deg en treningsplan som ikke er all over the top. Ikke sett for hye krav til deg selv, dette vil ogs delegge om du ikke fler du klarer gjennomfre. Steg for steg.

8. Til slutt, husk at om du skal se resultater s er kosthold 4/5 av treningen. Du kan lage deg gode og forfristende frokoster, lunsjer og middager. Det er s mye velge mellom, og det er ikke noe problem finne noe en liker - GODT. 



 


hits